Кое привлича погледа в новия Facebook Timeline?
Проучването има за цел да установи, кое точно привлича погледа на потребителите във Facebook Timeline (т.нар. ново поколение профил).
А ето и част от информацията от проучването на Mashable и EyeTrackShop:
снимка: Mashable.
А ето и част от информацията от проучването на Mashable и EyeTrackShop:
- Погледът на потребителя е прикован мигновено към cover изображението на профила, но въпреки това, той прекарва повече време наблюдавайки малкото изображение (профилна снимка).
- 63% от участниците в проучването са забелязали Sponspored stories във Фейсбук Timeline, докато едва 43% са ги забелязали при стария изглед на профила.
- Потребителите прекарват 2.2 секунди гледайки персоналната информация (като например месторабота, местоположение и др.) в Timeline, срещу 1.6 секунди при стария прфил.
снимка: Mashable.